Friday, April 16, 2010

Toks kažkoks kitoks tas mano gimtadienis (Pasenėjimas 2)

2010 04 09
Mūsų bosas gudročius prigrasino mus su Renata, kad privalom atsinešti tortą gimtadieninę dieną, tai šventės pradžią galima laikyti balandžio 9d. ofise =) Renata irgi gudruolė, sudėtingai pargabenamą, tačiau tobulą, dovaną įteikė ofise. Tokią dovaną, kuri man visad primins geriausią laiką - nuo vasario 8d. iki balandžio 10d. – Olandijoje. AČIŪ!
Artėjo vakaras. Artėjo ir pasilinksminimai. Iš tikrųjų buvo gerai negalvot, kur bus tas mano gimtadienis ir su kuo! Nes jis tiesiog turėjo būti. Ir buvo! O svečiai ir vieta patys „atsirado“.
Lydėjo tą vakarą mane daug malonių atsitiktinumų, kuriuos aš juk taip dievinu! Neviešinsių jų. Grįžus Lietuvėlėn papasakosiu asmeniškai. Buvo gaila riedėti iš Arnhem atgal į Duiven. Lovą pasiekiau švintant.

Prieš pasilinksminimus Arnhem'e (aš dar tik 23)

2010 04 10
Balandžio 10d. sutikau vidudienį. Pirmieji sms, pirmieji skambučiai (Ačiū Simutei), pirmosios žinutės užvaldžiusios internetą. Rytinė gimtadieninė pica. Dovana nuo mūsų naujos močiutės. Saulė. Renatos nekantrumas sulaukti aštuntos vakaro (tikrosios mano gimimo minutės) ir dar milijonas dovanų: tomagošis, gėlėtas skambutis dviračiui, vokų rinkinys su mano idealiąją fraze: aš esu vyresne negu atrodau!, burbulai.
Vakare užsinorėjau lietuviškesnio gimtadienio: pasidengėme stalą ir smagiai priplepėjome. Braškės, tortas, lašišiniai sumuštinukai, vynas... Po to pats tobuliausias filmas, kurį dar manau žiūrėsiu milijonus kartų: 500 days with Summer.



Balandžio 10-osios pusryčiai

Zebriuko dovanos Man


Vakarinė dalis. Gimtadieninis stalas


Galvoju norą... Oi ilgai... Tada pučiu žvakę...


Tortas ir svečiai =)

2010 m. balandžio mėnesio kitos dienos iki šiandien
Vis dar gaunu užsilikusius sveikinimus. Gera grįžus iš darbo ant kėdutės pamatyti spalvotą voką; gera, nuskambėjus sms signalui, rasti „sorry, veluoju, bet sveikinu“. Ir dovanas net gaunu (tik nemoku naudotis jomis!)! Ir net pasiūlymus dar kartą atšvęst gimtadienį, “kur nors” ant stogo su degančiu laužu ir vienu kitu pažįstamu ir nepažįstamu žmogėnu (ačiū sutiktiems nuostabiems draugams čia). Džiugina jie mane... ir primena gimtadieninį gėrį! Be to šaldytume dar guli torto gabalėliai... Kažkaip negerai užsilikę. Nepasiūlysiu paragauti.

Trumpai
Gimimo diena aš tikrai privalėjau gimti iš naujo! Stengiausi!.. Po metų pažiūrėsiu ar man pavyko...
Taip, tikrai turėjau tokį kažkokį kitokį tą savo gimtadienį... Gera diena naujai pradžiai buvo!..

Pasenęs, gal kiek pakitęs, Rūtuliukas
2010 m. balandžio 16 d.


No comments:

Post a Comment